امنیت کشور را مدیون خون شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس هستیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 82
نویسنده : علی

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا گفت: امنیت کشور را مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم.

امیر سرتیپ اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) در مراسم تجدید میثاق با امام راحل که در حرم آن امام بزرگوار برگزار شد ضمن درود بی‌کران به روان پاک امام شهدا و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: امروز تمامی  نیروهای مسلح شکرگزار نعمت بزرگی هستند که امام راحل برای آنها به یادگار گذاشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: حصول نعمت‌ها؛ به ایمان، صبر،‌ توکل و اقدام و علم همگان چه در میدان‌های رزمی و چه در زندگی شخصی بستگی دارد و زمانی که این نعمت‌ها حاصل شد باید شکرگزاری کرد و ما نیز که بزرگترین نعمت یعنی ولایت فقیه را در اختیار داریم، باید شکرگزار باشیم.

وی افزود: ملت و دولت ما همیشه ثابت کرده اند در میدان‌های نبرد حضور دارند و پای ولایت و انقلاب خود ایستاده اند و ما امروز به شکرانه نعمت ولایت روی پای خود ایستاده‌ایم و از آسمان و دریاها و سرزمین جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنیم.

امیر سرتیپ اسماعیلی تصریح کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم را مدیون خون شهدا، جانبازان و بزرگان دوران دفاع مقدس هستیم. این جانبازان اگر امروز بر روی صندلی نشسته اند و درد را تحمل می‌کنند به این خاطر است که خود را سرباز میهن می‌دانند و پای آرمان‌های امام خود ایستادند.

وی ادامه داد: زمانی که جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در آسمان امن ایران می‌غرند و حتی به دشمنان اجازه فکر کردن به حمله علیه ایران را نمی‌دهند و یا زمانی که ناوهای نیروی دریایی مرزهای امنیتی کشور تا خلیج عدن پیش می‌برند و زمانی که تانک‌های ایرانی با فناور‌های بِروز خود اجازه هیچ تهدیدی را علیه کشور نمی‌دهند و یا اقداماتی که سازمان بسیج مستضعفین برای ایجاد آرامش و امنیت در کشور در نقاطی از میهن اسلامی که خیلی‌ها حتی فکر رفتن به آنجا را نمی‌کنند انجام می‌دهد، نشان از عدم وابستگی کشورمان به نظام سلطه دارد که باید شکرگزار آن بود.

امیر سرتیپ اسماعیلی در ادامه سخنانش به عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی شهر خرمشهر شد اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین عملیات‌های جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی، عملیات بیت المقدس بود که در آن، نیروهای مسلح با یک هماهنگی مضاعف وارد عمل شدند و علاوه بر آزادسازی این شهر راهبردی توانستند تعداد زیادی از دشمن را به اسارت گرفته و تلفات زیادی به دشمن بعثی وارد کنند.

امیر اسماعیلی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: ما امروز هم قادر هستیم دشمنان نظام را به زبونی بکشیم.




:: برچسب‌ها: پدافند،آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: