سالروز آزادسازی خرمشهر، یکی از به یاد ماندنی ترین و زیباترین روزهای سال می باشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 87
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش در یادواره شهید سرلشکر مسعود منفرد نیاکی؛ سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر را یکی از به یاد ماندنی ترین و زیباترین روزهای سال برشمرد و گفت: ملت ایران با تحمل 19 ماه داغ اسارت این قطعه از خاک پاک ایران، بازگشت غرور آفرین آن را به نماد ایستادگی و مقاومت تبدیل کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این مراسم که همزمان با سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر در فرهنگسرای اندیشه تهران با حضور جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش برگزار شد، جانشین فرمانده کل آجا گفت: ملت ما در طول سال دو بار دفاع مقدس را گرامی می دارند. یک بار در 31 شهریور و سالروز آغاز جنگ تحمیلی که در آن دشمن بعثی با حمایت استکبار به ملت ایران حمله ناجوانمردانه کرد و ما هرگز این ظلم استکبار جهانی به سرکردگی امریکا را فراموش نکرده و به اخم و لبخند دشمن توجه ای نخواهیم کرد و دیگری سوم خرداد 1361، سالروز آزاد سازی خرمشهر که نماد مقاومت و ایستادگی می باشد.

 وی در ادامه افزود: سوم خرداد تنها سالروز بازپس گیری شهری در اسارت نبود بلکه بازگشت غرور ملی و افتخار ملت مظلوم ایران و نیز نمایانگر اراده پولادین ملتی بود که پاره تن خود را از چنگال استکبار نجات داد.

امیر سرتیپ موسوی در ادامه سخنانش افزود: پس از آزاد سازی خرمشهر ملت ایران بر این باور قرار گرفت که می تواند حق خود را با الهام از این روز و پیروزی بدست آمده در آن باز ستاند.

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان سخنانش با گرامیداشت نام و یاد شهدای دفاع مقدس و عملیات پیروزمندانه بیت المقدس گفت: در آزاد سازی خرمشهر همه سهیم بودند و رزمندگان، خط مقدم این عملیات را تشکیل می دادند.         




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: