پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 109
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این قرارگاه اظهار داشت: یکی از وظایف قرارگاه پدافند هوایی، دفاع منسجم و یکپارچه از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران است و آنچه که قرارگاه پدافند هوایی دنبال می کند، شناسایی به موقع تهدید ها و رویارویی به موقع با آنهاست.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، وی در ادامه با بیان اینکه  ما دفاع در عمق را دنبال می کنیم تا غافلگیر نشده و بتوانیم به خوبی از مرزهای کشور دفاع کنیم، افزود: ما  دفاع در عمق را با همه ملزوماتش دنبال می کنیم و در این راستا تجهیزات لازم را فراهم کرده ایم.

 امیر سرتیپ اسماعیلی همچنین گفت: پدافند هوایی برای جلوگیری از غافلگیری از الگوهای شناسایی متفاوتی از جمله سامانه‌های شنود الکترونیکی که تماماً بومی هستند و عناصر دیده‌بانی بصری که به سامانه‌های الکترواپتیک مجهز هستند و ..... استفاده می کند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به توانمندی راداری ایران گفت: در گذشته سامانه‌های راداری ما فقط سامانه‌های راداری استقراری و در یک طیف فرکانس بودند اما امروز رادارهایمان را متحرک کرده ایم تا چابکی را در پدافند افزایش داده و طیف فرکانس آنها را متنوع ‌کنیم.

اسماعیلی تاکید کرد: طیف‌های متعدد فرکانس، این توانمندی را به پدافند می دهد که در برابر جنگ الکترونیک بسیار مقاوم شود و قابلیت کشف اهداف دیگر با نوع و سازگاری‌های دیگر را هم داشته باشد.

امیر اسماعیلی در پایان گفت: فنآوری تولید رادار از فنآوری های بسیار پیشرفته در دنیاست که امروز ما با تکیه بر دانش بومی و استفاده از نیروهای جوان، خلاق و ارزشی کشور توانسته ایم نیاز خود را در حوزه کشف و شناسایی در فرکانس ها و بُردهای مختلف تامین کنیم.




:: برچسب‌ها: پدافند هوايي،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: