پاک ‌سازی کامل اراضی آلوده به مین توسط نیروی زمینی تا اواسط سال 1395
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 131
نویسنده : علی

 

فرمانده کمیته پاکسازی منطقه جنوب ارتش گفت: پاک سازی بخش زیادی از اراضی آلوده به مین واگذار شده به ارتش تاکنون انجام شده و کار پاک ‌سازی مابقی آن ان‌شاءالله تا اواسط سال 1395 به اتمام خواهد رسید.

سرهنگ فرمان اسعدی، فرمانده کمیته پاک سازی منطقه جنوب ارتش با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه پاک سازی نیروی زمینی اظهار داشت: این قرارگاه تحت هدایت معاونت عملیات این نیرو از زمان پایان جنگ تحمیلی تاکنون حدود دو میلیون و 475 هزار هکتار از زمین‌های مسلح واگذار شده به ارتش را پاک سازی کرده است.

وی با بیان اینکه اراضی پاک سازی شده، به‌منظور کشاورزی و دامپروری، به زمین‌های کارآمد و پُربازده کشور اضافه می‌شود، افزود: کار پاک سازی 2300 هکتار از اراضی واگذار شده به ارتش باقی مانده است که ان‌شاءالله تا اواسط سال 1395 به اتمام خواهد رسید.

سرهنگ اسعدی عنوان کرد: تاکنون از اراضی ذکر شده حدود پنج میلیون و 230 هزار مین و همچنین حدود 6 میلیون و 320 هزار گلوله عمل نکرده، راکت و بمب را جمع‌آوری و تخریب کرده‌‌ایم.

وی تصریح کرد: رسته مهندسی تاکنون 170 شهید و 750 جانباز را در این عرصه تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.




:: برچسب‌ها: نزاجا، مین ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: