نیروی هوایی در روند پیروزی انقلاب اسلامی پیشگام بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 115
نویسنده : علی

 حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی اظهار داشت: سه عنصر رهبری، مردم و مکتب، در ایجاد، تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نقش اصلی را ایفا کرده و تا زمانی که این سه عنصر پابرجا باشند جای هیچ نگرانی نیست  ودشمنان اجازه هیچ خطا و غلطی را به خود نخواهند داد.

وی افزود: رهبری الهی، به پشتوانه مردمی مومن و پایبند به آموزه های دینی، نهایت هویت و جوهره مکتبی و توحیدی بوده که تا کنون با نصرت الهی کشتی انقلاب اسلامی را از امواج سهمگین توطئه ها به سلامت عبور داده است تا جایی که با وجود تمامی تهدید ها و فتنه ها، جمهوری اسلامی در حال حاضر امن ترین کشور منطقه به حساب می آید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب در آستانه انتخابات تاکید بر هوشمندی مردم نسبت به راهبرد نفوذ دشمنان و وسوسه انگیزی برخی عناصر منفعل و غرب گرای داخلی دارند، همان احساس خطر نسبت به هویت مکتبی انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم دستاوردهای انقلاب اسلامی را بسیار بزرگ برشمرد و افزود: در عرصه جهانی شکستن قدرت پوشالی ابرقدرت ها و انتقال وحشت از دل مستضعفین به دل مستکبرین بزرگترین دستاوردهای جهانی انقلاب بوده و همگرایی امت های اسلامی ، معرفی کردن آرمان فلسطین به جهانیان و الگوسازی برای ملت های مستضعف از دیگر دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی به شمار می رود.



:: برچسب‌ها: نهاجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: