سرتیپ اسماعیلی: گزینه‌های دشمن در مقابل ملت ایران اثری ندارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 108
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در یادواره 136 شهید شهرستان رضوانشهر خاطرنشان کرد: ایجاد ناامنی یکی از ابعاد نفوذ دشمن است و دشمن اعلام می‌کند گزینه‌های زیر و روی میز دارد اما این گزینه‌ها در مقابل ملت ایران اثری ندارد.

او با بیان اینکه3600 نقطه کشور توسط قرارگاه پدافند هوایی پوشش داده‌ می‌شود و کار پدافند هوایی شبانه‌روزی و 24 ساعته است، افزود: امنیت امروز در جمهوری اسلامی ایران را مدیون و مرهون خون شهدا می باشیم.

وی مسیر حاکمیت کشور را الهی نامید و تصریح کرد: قرار گرفتن در این مسیر با اطاعت از فرمان و امر ولایت است و شهدا این مسیر را پیمودند و ولایت‌مداری و ‌ایستادگی خانواده شهدا و ملت غیور ایران موجب شده تا این مسیر به خوبی طی شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه دنیای امروز دنیای چند قطبی به لحاظ توزیع قدرت می باشد، تصریح کرد: امروز در دنیا استعمارگران از طرق مختلف از جمله شرکت‌های چند ملیتی فرهنگ کشورها را هدف قرار می‌‌دهند و باعث منسوخ شدن زندگی و فرهنگ سنتی کشورها می شوند.

وی ادامه داد: آنها به دنبال نفوذ فرهنگی در ملل دیگر هستند و ماموریتشان انتقال فرهنگ غرب است.

سرتیپ اسماعیلی نفوذ فرهنگی را کم‌هزینه‌ترین نوع تهاجم برای دشمن دانست و یادآور شد: یکی از ابزار دشمن برای نفوذ فرهنگی ماهواره ها و فضای مجازیست و ما اگر مراقب نباشیم دچار شبیخون فرهنگی خواهیم شد.

وی تضعیف روحیه اجتماعی را از دیگر ابعاد نفوذ عنوان کرد و یادآور شد: جوانان نباید ناامید باشندچرا که ما اکنون در امنیت کامل هستیم و این امر شعار نیست و واقعیت است. ما با 37 سال تحریم در مقابل کشورهای قدرتمند دنیا ایستادیم و بیداری اسلامی در منطقه گسترش پیدا کرده ‌است.

اسماعیلی در پایان سخنانش ایجاد شکاف مذهبی بین شیعیان و اهل تسنن را یکی دیگر از اهداف دشمن دانست و گفت: علی رغم تلاش دشمنان، مردم ایران وحدت را حفظ و سنی و شیعه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

 




:: برچسب‌ها: پدافند ، آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: