برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ستاد ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 33
نویسنده : علی

 وی در خصوص ویژگی های گروه اول گفت: عالم ربانی کسی است که متصل به رب بوده و در مسیر حق گام برمی دارد. چنین انسان هدایت شده ای در گام اول، خود را نجات داده و سپس در راه هدایت و پرورش مردم قدم می نهد. امام علی (ع) نیز به عنوان تربیت یافته مکتب پیامبر گرامی اسلام (ص)، خودش عالم ربانی بود و انسان هایی همچون مالک اشتر را تربیت نمود.

حجت الاسلام صنعت پور در ادامه به برخی از ابعاد و ویژگی های شخصیتی امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: حضرت امام خمینی (ره) نیز به عنوان یک عالم ربانی و تربیت یافته مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، شخصیتی بی نظیر بودند که هیچگاه دچار افراط و تفریط نشده و با بینش عمیق و بصیرت بالایی که داشت در برابر حکومت طاغوت ایستاد و با سخنرانی عاشورایی خود در 15 خرداد 42، رهبری نهضت اسلامی و قیام مردمی علیه رژیم طاغوت را برعهده گرفتند تا اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن 57 به پیروزی رسید.

وی در پایان سخنانش با اشاره به توطئه های دشمنان و دنیای استکبار علیه نظام مقدس اسلامی از ابتدای انقلاب تا امروز گفت: تا زمانی که در مسیر تفکر الهی و انقلابی حضرت امام خمینی (ره) و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت نماییم، دشمنان قسم خورده این آب و خاک مقدس به هیچکدام از اهداف پلیدشان نخواهند رسید.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: