معاینه بیش از 450 نفر توسط پزشکان نیروی هوایی ارتش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 36
نویسنده : علی

 وی افزود: در این طرح، 60حدود  نفر از کادر درمانی بیمارستان بعثت نهاجا، اعم از دو پزشک متخصص طب اورژانس،  یک پزشک جراحی عمومی،  یک پزشک متخصص بیهوشی به همراه 2 تکنیسین اتاق عمل، 4 پزشک عمومی(آقا و خانم)، 6 پرستار به همراه سایر دست اندرکاران به ارائه خدمات درمانی می پردازند.

عقیقی اضافه کرد: 4 تخته چادر مجهز صحرایی، 2 دستگاه اتوبوس اتاق عمل، 4 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه کانکس زیستی، 1 یک دستگاه خودرو پست امداد، یک واحد داروخانه سیار و یک واحد اتاق بیهوشی از سامانه های همراه این کادر درمانی است.

وی گفت: تاکنون بیش از 450 نفر برای معاینه به کادر درمانی نهاجا مراجعه کرده اند که البته این آمار با توجه به کثرت مراجعات تا پایان روز به مراتب افزایش خواهد یافت. همچنین یک مورد ارتوپدی نیز به بیمارستان هفت تیر تهران اعزام شده است.

مسئول طب رزم نيروی هوایی ارتش با بیان اینکه کلیه خدمات پزشکی بصورت رایگان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: این سامانه پزشکی تا پایان روز 15 خرداد  در این محل حضور داشته و به ارائه خدمات پزشکی خواهند پرداخت.

 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: