در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان می ایستیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان می ایستیم
نوشته شده در جمعه 11 خرداد 1397
بازدید : 25
نویسنده : علی

 

 
 

امیر سرتیپ حیدری، آذربایجان را قطب اقتدار کشور و ولایتمداری دانست و گفت: مردم خوب آذربایجان با سابقه تاریخی بسیار خوب و شهدای ارزنده، با روحیه ولایتمداری و با بصیرت مثال زدنی ثابت کرده‌اند همپای انقلاب ایستاده اند و هر تهدیدی را پاسخی دندان شکن خواهند داد.

فرمانده نیروی زمینی، استان آذربایجان شرقی را بخش مهمی از عوامل قدرت جمهوری اسلامی ایران خواند و تأکید کرد: در طول تاریخ، مردم آذربایجان در تمامی صحنه ها نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند .

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به راهبرد مهم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتقای روحیه کارکنان این نیرو، افزود: بخش عظیمی از اندیشه و وقت فرماندهان نیروهای مسلح معطوف به موضوعات معیشتی و رفاه کارکنان است.

وی به اجرای طرح های 26 گانه لبیک برای ارتقای توان و اقتدار نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: محور اصلی این طرح ها معطوف به افزایش روحیه و رفاه کارکنان است که این امرمورد تأکید فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فرمانده قرارگاه شمال غرب ارتش نیز طی گزارشی از آمادگی نیروهای ارتشی مستقر در این منطقه برای صیانت از خاک ایران اسلامی خبر داد.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: