ژاپنی ها خسته ترین مردم دنیا هستند!
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ژاپنی ها خسته ترین مردم دنیا هستند!
نوشته شده در پنج شنبه 23 فروردين 1397
بازدید : 22
نویسنده : علی

 

 

بعضی از اشخاص بیش تر از دیگران می خوابند اما داده های نرم افزاری نشان می دهد که مردان 20 دقیقه کمتر از زنان می خوابند و حین خواب هم زیاد غلت می خورند. افراد مسن تر هم در مقایسه با قبل کمتر خواب عمیق دارند.

 

بر اساس این داده ها، مردم ثروتمندترین کشورهای دنیا خوب می خوابند وخواب برای آن ها نعمت ارزشمندی به شمار می آید. با این حال، در کشورهایی با اقتصاد شکوفا مثل تایوان و کره جنوبی کارکنان ساعت یک بعد از نصف شب می خوابند و خستگی شهروندان اقتصاد این کشورها را ضعیف می کند.

 

در این بین، ژاپن خسته ترین کشور دنیاست و بر اساس مطالعه ای که در سال 2016 انجام شد، خستگی، سالیانه سه درصد تولید ناخالص داخلی این کشور را کاهش شده و بازدهی را تا حد زیادی پایین آورده است.

 

بر اساس این مطالعه، آمریکایی ها در حال حاضر یک ساعت و نیم کمتر از هموطنانشان که در یک قرن قبل زندگی می کردند، می خوابند و کودکان سراسر دنیا هم یک ساعت کمتر می خوابند.

 


:: برچسب‌ها: ژاپنی ها ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: