توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان باید ارتقا یابد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 45
نویسنده : علی

 وی ضمن تبریک سال جدید، اظهار داشت: 21 فروردین سال 1378 صیاد شیرازی به دست منافقین کوردل به شهادت رسید. یاد و خاطره همه شهدا به ویژه این شهید را گرامی می‌داریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: صحبت را از کلام مقام معظم رهبری شروع می‌کنم که فرمودند «هر چه داریم از برکت خون شهداست». شعارهای اصلی انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود. بعد از پیروزی انقلاب تمام کسانی که با این سه شعار مشکل داشتند به دنبال این بودند که این سه دستاورد و شعار را از ما بگیرند و انقلاب را با شکست مواجه کنند.

وی افزود: در ابتدای انقلاب با ایجاد دسیسه‌های قومی و قبلیه‌ای خواستند انقلاب را شکست دهند. سپس با ایجاد موج ترور خواستند جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرند که باز هم شکست خوردند. در نهایت جنگ را بر ملت ما تحمیل کردند که با رهبری امام خمینی (ره) و با تقدیم 200 هزار شهید آن را به دفاع مقدس تبدیل کردیم.

امیر سیاری عنوان کرد: دشمن به دنبال تسخیر دستاوردهای انقلاب بود؛ اما به برکت خون شهدا دستاوردهای انقلاب حفظ شد؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به برکت خون شهدا حفظ کردیم. آنچه امروز باید به آن توجه کنیم ادامه دادن راه شهداست.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: وضعیت امروز کشور بسیار خوب و درخشان است. جایگاه امروز کشور در جهان در سطح بالایی است و کسی نمی‌تواند جایگاه جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیرد. ما باید توان دفاعی و بازدارندگی‌مان را ارتقا دهیم. یعنی آن قدر توان دفاعی را بالا ببریم که کسی جرات حمله به ما را نداشته باشد. ما باید قدرت‌سازی کنیم و از کسی برای آن اجازه نمیگیریم.

وی ادامه داد: توجه به تجهیزات روز که به برکت توانمندی جوانان با نگاه به درون در حال تامین است، لازم است. امروز عمده تجهیزات نظامی در داخل کشور تولید می‌شود؛ اما همچنانی که به لطف الهی از نیروی انسانی خدا محور بهره می بریم باید بیش از گذشته نیروی انسانی خودمان را تقویت کنیم تا بتوانند این تجهیزات را به نحو احسن بکار گیرند. این نیروها باید قطعاً شایسته انقلاب باشند و در همه سازمان‌ها به کار گرفته شوند. باید نیرو انسانی ما متعهد، مومن، متخصص، با بصیرت، با فکر، شهادت طلب و ولایتمدار باشد. اگر نیروی انسانی ما چنین ویژگی‌هایی داشت، نتیجه میگیریم که می‌‌‌توانیم کشور را به بالندگی برسانیم.

امیر سیاری افزود: اگر زندگی شهدا و شهید صیاد شیرازی را بررسی کنیم و به تعهد، تخصص، تواضع، شهادت طلبی، بصیرت و ولایتمداری شهید صیاد شیرازی نگاه کنیم، متوجه می‌شویم ایشان همه این ویژگی‌ها را داشت. مقام معظم رهبری بعد از شهادت صیاد شیرازی با بیاناتشان عظمت ایشان را مشخص کردند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز در جهت حفظ دستاورهای انقلاب در بخش دفاع و در تمام سازمان‌ها باید ویژگی‌های همه شهدا و به ویژه صیاد شیرازی را در مسائل آموزشی و تربیتی لحاظ کنیم؛ چون آنچه داریم به برکت خون شهداست پس به روح شهدا درود می‌فرستیم. به امید ادامه دادن راه سرخ شهدا و حفظ دستاورهای انقلاب در برابر هر تهدیدی ایستادگی کنیم.



:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: