تبریز و آذربایجان استعدادهای شگرف گردشگری دارند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبریز و آذربایجان استعدادهای شگرف گردشگری دارند
نوشته شده در چهار شنبه 15 فروردين 1397
بازدید : 11
نویسنده : علی

 

 

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:تبریز و آذربایجان شرقی استعداد بیشتر از این برای جذب گردشگری دارند و زیبایی های این منطقه تحسین برانگیز است.
به گزارش روابط عمومی ارتش امیر دریادار حبیب الله سیاری در حاشیه بازدید از عمارت شهرداری تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: آذربایجان سوابق تاریخی درخشانی را دارد و اگر به بسترهای گردشگری این خطه توجه شود، قطعاً این استان و تبریز می تواند به یکی از مناطق پر رونق گردشگری ایران تبدیل شود.معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود : مراکز مناسب گردشگری، امکانات بسیار خوب، مردم با فرهنگ، گرم، صمیمی و با معرفت؛ کمک بسیار بزرگی برای توسعه گردشگری آذربایجان داشته است.
سیاری با اشاره به رویداد فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ تصریح کرد: استقبال مردم از برنامه های گردشگری نشان از موفقیت اقدامات و برنامه های خوب اتخاذ شده دارد که این برنامه ها با آغاز رسمی رویداد فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ نیز تداوم خواهد یاف



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: