اردوی انتخابی حافظان قرآن ارتش برای هشتمین دوره مسابقات ایران و عمان برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 17
نویسنده : علی

 وی افزود: در دوره‌های گذشته این اردوی انتخابی برای تمام نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی برگزار می‌شد، اما از آن جا که در این دوره از چهار نیروی ارتش، سپاه، وزارت دفاع و نیروی انتظامی در هر رشته یک نفر معرفی می شوند، در این اردو  حافظان برتر قرآن کریم ارتش  انتخاب می شوند.
وی اضافه کرد: این مسابقات در 4 رشته حفظ کل، 18 جزء، 10 جزء و 6 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود و در هر رشته یک نفر از ارتش معرفی خواهد شد تا در نهایت از مجموع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در هر رشته 4 نفر به عمان اعزام شوند.
میدانی یادآور شد: کسانی که در هر دوره به مسابقات عمان اعزام می‌شوند، در دوره بعد امکان حضور ندارند و این فرصتی برای حافظان خواهد بود تا با حفظ و بالا بردن سطح آمادگی و افزایش تعداد جزءهای حفظ شده حتی در صورت انتخاب نشدن در این دوره، در دوره‌های بعد موفق به حضور در این مسابقات شوند.
مدیر قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: داوری اردوی انتخابی حافظان قرآن ارتش را  سیدرضا میرموسایی و محمدمهدی بحرالعلوم از اساتید حفظ و قرائت برعهده دارند. 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: