خودکفایی نیروی زمینی ارتش در صنعت قطعه‌سازی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خودکفایی نیروی زمینی ارتش در صنعت قطعه‌سازی
نوشته شده در دو شنبه 2 بهمن 1396
بازدید : 16
نویسنده : علی

 وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش اتفاقات و رویدادهای منطقه و همچنین تحرکات دشمن را رصد کرده و برابر هر نوع تهدیدی برنامه دارد، افزود: فرماندهان باید تجارب ارزنده‌ای را که در طول خدمت کسب کرده‌اند را در اختیار جوانان قرار دهند و آموزش‌ها را جدی بگیرند تا همچنان نیروی زمینی در اوج آمادگی رزمی باشد.

 

فرمانده نیروی زمینی با بیان اینکه در شرایط جدید نوع نبردها متفاوت است و استفاده از سیستم‌های کلاسیک در این رابطه کارآمد نیست، افزود: در نیروی زمینی سعی شد تا با فضاسازی متناسب با جنگ در شرایط ناهمطراز از سیستم‌های دفاعی جدید استفاده شود.

 

امیر حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق و برقراری صلح و ثبات و حفظ امنیت در منطقه، بر ارتقای روزآمد و روزافزون توانمندی‌ها و قدرت بازدارندگی خود ادامه خواهد داد.

 

وی افزود: کلیه کارکنان تیپ‌های واکنش سریع هر کدام چندین نوع آموزش دیده‌اند و قادر هستند در هر محیط عملیاتی اثربخش باشند و در حال حاضر شاهد چهره‌ای پوست انداخته و جدید و بدیع از نزاجا هستیم.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر یگان‌های متحرک هجومی و تیپ‌های واکنش سریع، صد درصد از قدرت تحرک برخوردار هستند و تجهیزات منحصر به فردی را دارا هستند.
وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی و معنویت‌محور است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی نیروی زمینی در زمینه قطعه‌سازی به خودکفایی و روی پای خود ایستاده است.

 

 

 
 
 


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: