دشمنی استکبارجهانی با ما مختص به زمان انقلاب و دفاع مقدس نیست بلکه همیشگی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 124
نویسنده : علی

 جانشین سازمان عقیدتی ارتش ضمن تبریک به دانشجویان دانشگاههای ارتش که با قرآن مانوس هستند افزود: شما نسل آینده اید و باید حواستان باشد که دشمنی استکبار مختص به زمان انقلاب و دفاع مقدس نبوده و نیست بلکه دشمنی استکبار جهانی و صهیونیسم با جامعه ما همیشگی است.
 وی با اشاره به توجه ویژه در تمام طول زندگی به فرهنگ قرآنی بیان داشت: مطالب و آیات برداشت شده تاثیر گذار در قرآن را بایستی روی تابلوها درج نمود تا هر موقع آنرا دیدید دست از پا خطا نکنید قرآن درس زندگی است .
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت شعار ما می توانیم در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اذعان داشت:خواستن توانستن است دلیل این بیان این رهنمود پیروزی ما در جنگ تحمیلی و نیز رسیدن به خودکفایی در تحریمها در همه ی زمانها است همیشه پشتکار داشته باشید تا به قله های رفیع علمی و نظامی و نیز قرآنی دست یابید.
حجت الاسلام احمد جلیلی صفت در پایان ضمن تاکید به راحت تر بودن حفظ قرآن در ایام جوانی نسبت به دوران کهولت اعلام داشت:همیشه نگاه به جلو داشته باشید و شما جوانان بایستی از افق دید بسیار بلندی برخوردار باشید و بخاطر جدیت و اعتقاد راسخ افراد بی سوادی بوده اند که توانسته اند حافظ قرآن شوند شما نیز به این سمت بروید



:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: