شرایط انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه گیلان با نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 24
نویسنده : علی

 کریمی با بیان اینکه توطئه‌های دشمن در مرزهای ایران اسلامی همواره ادامه دارد  و این امر در آغاز پیروزی انقلاب در داخل کشور موجب آسیب‌های زیادی شد خاطرنشان کرد: منحل کردن ارتش یکی از دسیسه‌های دشمن بود که در روزهای آغازین پیروزی انقلاب با هوشمندی امام خمینی (ره) خنثی شد.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی همواره در صدد ضربه زدن به مرزهای آبی و زمینی جمهوری اسلامی ایران است خاطرنشان کرد: پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی جوانان انقلابی ایران اسلامی همواره سنگرهای مقاومت را ترک نکرده و در راستای دفاع از میهن اسلامی در خارج از مرزها از جان خود می‌گذرند‌.
معاون دانشگاه گیلان با اشاره به اقتدار نیروی دریایی ارتش و با بیان اینکه پس از پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی نیروی دریایی جایگاه خود را لحظه‌ای ترک نکرده است افزود: امروز اقتدار و امنیت مرزهای آبی کشور با همت و پاسداری این دلاورمردان دریادل در منطقه مثال‌زدنی است.
کریمی ماموریت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را فراتر از مرزها دانست و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمامی توان در دفاع از اقتدار و امنیت مرزهای آبی از این کشور پاسداری می‌کند.
معاون دانشگاه گیلان با اشاره به موفقیت‌های متخصصان دانشگاهی در توسعه و بومی‌سازی تجهیزات صنعت نیروی دریایی تاکید کرد: دانشگاه گیلان آمادگی همکاری با متخصصان و نخبگان نیروی دریایی ارتش را در راستای توسعه هرچه بیشتر صنعت دریایی دارد. 
وی دانشگاه گیلان را دانشگاهی جامع عنوان کرد و با اشاره به اینکه حوزه رشته مکانیک این دانشگاه با 28 عضو هیئت‌ علمی یک رشته مستقل است گفت: شرایط انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه گیلان با نیروی دریایی راهبردی ارتش در راستای بومی‌سازی تجهیزات صنایع دریایی فراهم است.

 




:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: