وزیر دفاع 7 آذر روز نیروی دریایی را تبریک گفت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : علی

نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از دفاع مقدس، با سرعت کم‌نظیری، فرایند روزآمد دست‌یابی به قابلیت‌ها و آمادگی‌های همه جانبه برای مواجهه موفق با مقتضیات و الزامات فراروی را سپری و در تعامل همه جانبه،‌ مؤثر و مستمر توام با اخلاص و برادری با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیدایش قدرت نوظهور در عرصه امنیت افزایی برای آب‌های سرزمینی و فراسرزمینی را به "واقعیت" تبدیل کرده است.
بی تردید حماسه آفرینان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تبعیت از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، همچون گـذشته از مـیهن اسلامی و سـواحل نیلگون خلیج همیشه فارس صیانت کـرده و حسین¬گونه در راه عزت، کرامت و پایداری این سرزمین الهی مجاهدت خواهند کرد.
اینجانب ضمن تبریک مجدد انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش و فرارسیدن 7 آذر سالروز نیروی دریایی به تمامی دریادلان بیدار و دریاییان رزم آشنای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام می دارم، متخصصان صنعت دفاعی با تمام توان در جهت تجهیز این نیروی راهبردی کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد و به امید الهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران را به لحاظ روزآمدی محصولات و تجهیزات مدرن، کارآمد و به روز پشتیبانی خواهند کرد.

 


:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: