برگزاری همایش سالانه هیأت معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در تهران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 10
نویسنده : علی

 امیر سرتیپ دوم عباس متقیان‌پور دبیر این در این باره عنوان کرد: در طول این همایش دو روزه علاوه بر انجام هماهنگی‌های لازم، مشکلات موجود در استان‌ها از سوی روسای گروه‎های معارف جنگ بیان و به منظور پویایی و عملکرد بهتر هیأت معارف جنگ در سراسر کشور به آنها پرداخته و رسیدگی کی شود.
وی با بیان اینکه هیأت معارف جنگ در ابتدا کار خود را در حجم بسیار کوچکی و فقط از یک کلاس درس آغاز کرد، ادامه داد: امروز شاهدیم که با توسعه هیأت معارف جنگ در ارتش جمهوری اسلامی این هیأت علاوه بر فعالیت در مراکز آموزشی برای دانشجویان پایور در مراکز آموزشی برای دانشجویان وظیفه مقطع لیسانس به بالا و سربازان وظیفه زیر لیسانس نیز کلاس برپا می‌کند.
دبیر همایش همایش هیأت معارف جنگ با اشاره به جزئیات این همایش اضافه کرد: در این همایش دو روزه که در تهران برگزار شد، سخنرانی‌هایی از سوی معاونت‌ها و مدیران هیأت معارف جنگ ایراد شد و عصر روز نخست کلیه اعضای شرکت‌کننده به زیارت مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) رفتند و پس از آن بر سر مزار شهید سپهبد صیاد شیرازی بنیانگذار هیأت معارف جنگ رفته و با این شهید والا مقام بیعت مجدد کردند.
وی تصریح کرد: در روز دوم این همایش نیز برنامه‌ها ادامه دارد و جمع‌بندی همایش برای فرماندهی کل ارتش و یکان‌های استانی ارسال خواهد شد.
لازم به ذکر است در کنار برگزاری این همایش نمایشگاهی نیز از توان دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل پادگان هیأت معارف جنگ برپا شده است.
بر اساس گفته دبیر همایش هیأت معارف جنگ برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند به ارتقای روحیه دانشجویان وظیفه و پایور و آشنایی آنان با حال هوای جبهه و جنگ کمک شایان توجهی کند.
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: