دژبان کل ارتش، میزبان یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس بود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 26
نویسنده : علی

 در این مراسم علاوه بر خانواده های معظم شهدا حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش،حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا حسینی فرمانده دژبان ارتش، امیر سرتیپ دوم جلیل رجبی فرمانده بهداشت و درمان ارتش و امیر تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش حضور داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی صفت در این مراسم طی سخنان ضمن تشکر از زحمات فرماندهی دژبان کل ارتش برای تدارک چنین مراسم با شکوهی، یاد آور شد: در هشت سال دفاع مقدس همه دشمنان اسلام در برابر ایران ایستادند تا ما از اسلام و دینمان دست برداریم اما امروز به همگان ثبات شده که این اقدامات خصمانه نتیجه عکس دارد.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه گفت: هرچه دشمنان در مسیر خصومت خود با ملت ایران شدیدتر عمل کنند شور و هیجان نزد ملت و رزمندگان ما بیشتر خواهد شد و امروز، شهادت شهید حججی این شور و هیجان را در مردم ما بار دیگر ایجاد کرده است.

وی افزود: دشمنان حججی ها را سر می برند که ما قد نکشیم اما باید بدانند که کور خوانده اند و امروز شاهدیم آوازه دلاوری شهید حججی جهانی شده و در تاریخ خواهد ماند.

شایان ذکر است پیکر مطهر شهید گمنام در پادگان امام خمینی(ره) دژبان کل ارتش بر روی دوش سربازان و مردم شهید پرور کشورمان تشییع و طی مراسمی به خاک سپرده شد.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمود در تاریخ : 1396/6/2/4 - - گفته است :
سلام بر شهیدان


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: