شهدای مدافع حرم آموزگاران درس ایثار، شهادت و ولایت مداری هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4
نویسنده : علی

 

 امیر نصیرزاده با بیان اینکه شهادت برترین پاداشی است که خداوند به بندگان مخلصش ارزانی می دارد، اظهار داشت: ما امنیت امروز کشورر  را مدیون شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم هستیم  که با تقدیم خون پاک خود موجب آرامش، آسایش و امنیت ملت شریف ایران شده اند. 
جانشین نیروی هوایی ارتش خطاب به دانشجویان گفت: امثال شهید حججی، الگوهای ماندگار و اسوه های جاودانه ای هستند که شما جوانان  عزیز با  ادامه راه آنها علاوه بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، موجب ناکامی دشمن در تهاجم فرهنگی خواهید شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر جایگاه ارزشمند سربازان در نظام اسلامی بیان داشت:  در ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای برای سربازان در نظر گرفته شده است و  نوعی حس برابری و برادری بین کارکنان وظیفه و پایور برقرار است.
امیر نصیرزاده افزود: سربازان عزیز در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش دیگر زمندگان در جبهه های حق علیه باطل حضور موثر و قابل تحسینی داشته و رشادت های  فراوانی را از خود به نمایش گذاشتند که در تاریخ ماندگار است.
وی در ادامه از سربازان خواست تا با عملی کردن آموزش ها و آموخته های خود، خدمتی مقدس را در راه اعتلا و سربلندی کشورمان انجام دهند و رعایت اصول حفاظتی  و انضباطی را  از اولویت های خود بدانند.
در ادامه این مراسم، دانشجویان پس از قرائت سوگند نامه مفتخر به اخذ سردوشی شده و از مقابل جایگاه رژه رفتند.


:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: