توجه جدی به نیاز جوانان در فضای مجازی یک ضرورت است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 12
نویسنده : علی

 وی در ادامه افزود: ایران اسلامی کارهای بسیار بزرگ تر و پیچیده تر نسبت به ساخت چنین بازی هایی انجام داده بنابراین ما می توانیم در این حوزه ها حرفی برای گفتن داشته باشیم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: قرآن تاکید دارد که باید به غذای روح و جسم دقت شود و یکی از غذاهای روحی که نسل جوان به شدت به آن نیاز دارد استفاده از انواع بازی ها سنتی و مدرن همانند بازی های رایانه ای است.
 وی ادامه داد: دیگر امکان این که جوان و نوجوان را از چنین فضاهایی جدا کنیم وجود ندارد و حرکت در این مسیر یک ضرورت و نیاز به شمار می آید که اگر به نحو صحیح از سوی ما تامین نشود قطعا به نحو غلط از سوی دشمن تامین خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی تصریح کرد: قطعا بیگانگان برای ما نسخه مثبتی نمی پیچند و به نفع ما عمل نخواهند کرد، در این شرایط تنها راه برای حرکت در این مسیر ورود به عرصه ساخت بازی ها رایانه ای است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان بر آشنایی نسل جدید با مفاهیم و نمادهای گذشته تاکید و اظهار کرد: یکی از نمادهای ایستادگی ملی 8 سال دفاع مقدس مبارزات دریانوردان نیروی راهبردی دریایی است که ما از طریق حمایت ساخت چنین بازی هایی می توانیم به این هدف دست یابیم.



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: