محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند
نوشته شده در سه شنبه 9 خرداد 1396
بازدید : 13
نویسنده : علی

 وی با تأکید بر حفظ اتحاد  و همدلی نزد مردم گفت: هرگاه همه مردم با اتحاد، همدلی و هماهنگی در کنار یکدیگر باشند قطعاً امنیت در کشور برقرار می‌شودو این وحدت و انسجام باید همیشه حفظ شود تا شاهد رشد جامعه باشیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه محور امنیت در کشور نیروهای مسلح هستند گفت: نیروهای مسلح ما به هر میزان که مقتدرتر، توانمندتر، هوشمندتر و پرتلاش‌تر باشند  امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور تأمین می‌شود.
وی افزود: نیروهای مسلح ما برای برقراری امنیت باید توانمندی خود را حفظ کنند و  هر میزان توان دفاع و بازدارندگی بالاتر باشد امنیت هم بیشتر است و همه‌کسانی که در فرا منطقه ما در فکر دشمنی با جمهوری اسلامی هستند با نگاه به انسجام و اتحاد داخل قطعاً حتی فکر تهاجم به کشور به سرشان خطور نمی‌کند.
دریادارسیاری با تأکید برافزایش توان دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح گفت: مهم‌ترین عامل مؤثر در ارتقاء توان دفاعی کشور داشتن نیروی انسانی الهی محور هست و رهبر انقلاب  سه شاخصه ایمان، دانش، شجاعت را از مهم‌ترین ویژگی نیروهای مسلح برشمردند.
وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی و عبادت است بیان کرد: افزایش سطح ایمان در سایر شاخصه‌های انسانی مؤثر بوده  و قطعاً با پای‌کار آمدن توان دانش، ایمان و شجاعت نیروهای جان‌برکف نیروی دریایی و تمامی هم‌رزمان حتی فکر تعرض به کشورمان بر سر هیچ احدی نخواهد افتاد.



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: