یادمان شهدای نیروی دریایی کردستان در سنندج نصب می‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 10
نویسنده : علی

 
نماینده نیروی دریایی ارتش در استان کردستان گفت: در این راستا تصمیم بر این شد تا نمایندگی نیروی دریایی در سراسر کشور راه‌اندازی و فعال کنیم.
وی عنوان کرد: درست است که رسالت نیروی دریایی در دریا است اما نیروهای آن از بچه‌های سراسر ایران هستند، اما متاسفانه استقبال کردستانی برای جذب در نیروی دریایی بسیار کم است.
وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۴ نفر از جوانان کردستان به استخدام نیروی دریایی در آمدند که هم اینک در مراکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) و مرکز آموزش تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم(ع) منجیل مشغول گذراندن دوره‌های تخصصی هستند که این آمار با تعداد 20 سال اخیر برابری می‌کند.
ناخداسوم قبادی خاطرنشان کرد: تعداد شهدای نیروی دریایی استان کردستان 5 نفر است که یک نفر سنندجی و 4 نفر اهل شهرستان بیجار هستند.
وی افزود: در کردستان 14 نفر پیشکسوت و بازنشسته داریم که احمد سلیمی‌نرانی بارزترین اسمی است که می‌توان از آن نام برد.
نماینده نیروی دریایی ارتش در استان کردستان تصریح کرد: از زمانی که نمایندگی کردستان شروع به کار کرده است سعی کرده‌ایم که آمار کارکنان و پیشکسوتان و بانک اطلاعاتی را تکمیل کنیم.
وی ادامه داد: تامین مسکن چه برای بازنشسته‌ها و چه برای پرسنل در اولویت دفتر نمایندگی نیروی دریایی در استان قرار دارد.
ناخداسوم قبادی عنوان کرد: کسانی که در نیروی دریایی خدمت می‌کنند به واقع  شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند و در شرایط دشواری به دور از خانواده به کشور خدمت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: ساخت و نصب بنای یادبود شهدای نیروی دریایی کردستان به ویژه یادبود احمد سلیمی‌نرانی در روستای نران که نمونه و اسوه رشادت‌های جوانان کردستانی است در دستور کار دفتر نیروی دریایی در استان قرار گرفته است.
 
ناخداسوم قبادی همچنین در بیان برنامه‌های مبتنی بر ترویج فرهنگ دریا در استان به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی این نمایندگی برای بنای یادمان شهدای نیروی دریایی کردستان در یکی از میادین شهر سنندج خبر داد و اظهار امیدواری کرد، تا هفته دفاع مقدس امسال، با همکاری مسئولان از طرح‌های مذکور رونمایی شود.
نماینده نیروی دریایی ارتش در استان کردستان تصریح کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های لازم در زمینه استخدام نیروی دریایی در استان، متاسفانه با ضعف استقبال جوانان روبه رو هستیم که دلیل آن جا نیافتادن نیروی دریایی در کردستان است.



:: برچسب‌ها: نداجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: