بیست‌ و ‌نهمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 39
نویسنده : علی

 گفتنی است در ابتدای این جلسه امیر سرتیپ بازنشسته کریم عابدی طی سخنانی عملیات بیت المقدس را یکی از بزرگترین و استراتژیک ترین عملیات های هشت سال دفاع مقدس خواند و تصریح کرد: این عملیات به فاصله بسیار کمی از عملیات فتح المبین انجام شد و تمام یکان های شرکت کننده در این عملیات غرور آفرین نقش خود را به خوبی ایفا کردند.
وی در  ادامه به تشریح نقش هوانیروز در این عملیات پرداخت و با بیان این که هوانیروز به عنوان یکان مادر هم مسئولیت پشتیبانی آتش و هم حمل نفرات و مجروحین را داشت، افزود: هوانیروز در این عملیات بیش از 5 هزار نفر نیرو  را به منظور تقویت مناطق درگیر عملیات در کوتاهترین زمان جابه جا کرد.
امیر سرتیپ دوم بازنشسته سیدتراب ذاکری از پیشکسوتان دفاع مقدس و افسر اطلاعات لشکر 92 زرهی خوزستان نیز در این جلسه با اشاره به خاطره ای از شهید صیاد شیرازی به نقش اثرگذار آن شهید والامقام در طراحی و اجرایی عملیات بیت المقدس پرداخت و خاطرنشان کرد: این عملیات طی چهار مرحله و نهایتا منجر به آزادسازی خرمشهر شد.
وی گفت: این عملیات از دهم اردیبهشت ماه سال 61 آغاز شد و یک ماه به طول انجامید و شهیدان و رزمندگان مبارز این رزم ماندگار به فاتحان خرمشهر مشهور شدند که با مقاومت خود توجه جهان را به نتیجه بزرگ این عملیات جلب کردند.
گفتنی است در بیست‌ و ‌نهمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس آجا که صبح امروز در سالن همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس این سازمان از پیشکسوتان حاضر در این جلسه تجلیل و قدردانی کرد.



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: