پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 10
نویسنده : علی

 

 

 

 امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت کردند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم شاهین تقی خانی در بیست ‌و‌ نهمین جلسه هم‌اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس آجا که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل‌هاشم، رئیس این سازمان و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان ارتش برگزار شد طی سخانی پیشکسوتان دفاع مقدس را از مؤثرترین عاملان بقای فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بزرگ‌ ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.
معاون فرهنگی  و روابط عمومی ارتش تآکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس اعم از فرماندهان و روحانیون از ارزشمندترین و گرانبهاترین افراد جامعه هستند و تکریم فداکاری این عزیزان از مهمترین اهداف ما در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
وی در پایان تصریح کرد: رشادت و ایثار این عزیران در هشت سال دفاع مقدس هیچگاه از ذهن‌ها پاک نخواهد شد. 
 



:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: