مشارکت گسترده مردم در انتخابات نماد حماسه سیاسی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مشارکت گسترده مردم در انتخابات نماد حماسه سیاسی است
نوشته شده در سه شنبه 12 ارديبهشت 1396
بازدید : 17
نویسنده : علی

 نماینده ولی فقیه در  ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشارکت همگانی در انتخابات را در این مقطع بسیار مهم دانست و افزود: با توجه به وضعیت کنونی منطقه، حفظ و ارتقای امنیت کشور از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و یکی از مهم ترین کارکردهای انتخابات نیز همین موضوع یعنی ارتقا امنیت کشور است. 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با اشاره نامگذاری سال 1396 به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" تحقق شعار سال در حوزه اقتصادی را مرتبط به موفقیت در حوزه سیاسی عنوان و تصریح کرد: حماسه اقتصادی را زمانی می توان به درستی عملیاتی کرد که در حوزه سیاسی اقتدار و توانمندی های لازم وجود داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان با تشریح ویژگی های رئیس جمهور منتخب از منظر رهبر فرزانه انقلاب؛ تدین، امانت داری، صداقت، کارایی، دارا بودن روح مردمی، مومن به هدف و ارزش های انقلاب و مردم، شجاعت، اعتماد به نفس و ایستادگی در مقابل دشمنان را از جمله این ویژگی ها برشمرد.
 



:: برچسب‌ها: انتخابات، رهبری، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: