پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چراغ سبز برای بازگشت آندو، نکونام و رحمتی
نوشته شده در یک شنبه 31 خرداد 1394
بازدید : 168
نویسنده : علی

 

پرویز مظلومی جلوی باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد؛ من اعتقاد ندارم که بازیکن ها بی غیرت هستند، آنها برای استقلال زحمت کشیده‌اند. البته هواداران مورد احترام هستند و من برای هواداران احترام زیادی قائلم. من نمی دانم دلیل جدایی آندو و رحمتی چه بوده اما این بازیکنان خواهان زیاد دارند. ما همان کاری را می کنیم که به نفع باشگاه باشد. ناراحتی هواداران سبب نمی‌شود که به این بازیکنان بگویند بی‌غیرت. من اعتقادی به این کلمه ندارم. با اظهارنظر پرویز مظلومی بعد از حضور در باشگاه و پاسخی که به هواداران معترض این تیم داد، مشخص شد برنامه اش برای فصل آینده جذب بازیکنانی است که از این تیم جدا شده اند.مهدی رحمتی و آندرانیک تیموریان فصل گذشته به دلایلی از جمله مسائل مالی و اختلاف با سرمربی فصل گذشته از استقلال رفتند اما حالا مظلومی قصد کرده با بازگرداندن این بازیکنان تیم شان را قدرتمند کند. البته جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی هم از گزینه های اصلی مظلومی برای داشتن خط هافبک قوی در سال آینده است.حضور این سه بازیکن با توجه به شهرت و محبوبیت شان از اولویت های اصلی سرمربی استقلال است که قبل از هر چیز باید خود را مقابل هواداران سرمربی پیشین استقلال در موقعیت برتر قرار دهد.




:: برچسب‌ها: پرویز مظلومی،استقلال،علی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: