آمریکا همچنان دشمن شماره یک انقلاب اسلامی ایران است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 115
نویسنده : علی

 

 

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی - مسدود ساختن راه‌ها و بسترهای نفوذ آمریکا و نظام سلطه را از ضرورت‌های حیاتی و تاریخی امروز کشور دانست.

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت 13 آبان گفته است: 13 آبان ماه در حافظه تاریخی ملت ایران یادآور رخدادهای مهم و آموزنده‌ای است که هر یک سرفصل نوینی در تاریخ استکبارستیزی آنان به شمار رفته و اندیشیدن به آن باعث بازتولید و روح انقلابی و بیان فلسفه شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه می‌گردد.

این بیانیه می‌افزاید: رمزگشایی از وقایع سه‌گانه 13 آبان یعنی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1342 کشتار وحشیانه دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 به دست دژخیمان رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 نشان می‌دهد که ملت ایران همواره با برافراشته نگه داشتن پرچم مقاومت و استکبارستیزی حاضر است تمامی هستی خود را در راه دفاع از اسلام عزیز و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی آگاهانه، فداکارانه و خالصانه به میدان نبرد با جبهه دشمن آورد.

 




:: برچسب‌ها: دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: