بازدید امیر پوردستان از دانشگاه هوایی شهید ستاری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 60
نویسنده : علی
 
بازدید امیر
 
 
جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید و از نزدیک مراحل آموزش دانشجویان این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی نهاجا،امیر سرتیپ پوردستان جانشین فرمانده ارتش
در ابتدای ورود به دانشگاه شهید ستاری ضمن ادای احترام به شهدای گمنام این دانشگاه با حضور در دانشکده های مختلف، فعالیتهای علمی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.
وی نقش بی بدیل شهید ستاری را در مدیریت دانش جهادی بسیار کاربردی و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: ارائه راهکارهای علمی اثرگذار و قابل اجرا در موضوعات مختلف می تواند زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب فراهم آورد و در این زمینه مراکز علمی آجا می توانند بهترین نقش را ایفا کنند.
جانشین فرمانده ارتش و رئیس قرارگاه جهاد علمی آجا الگو پذیری از تفکرات و اندیشه های شهید سرلشکر منصور ستاری را عامل پیشرفت دانشجویان این مرکز معرفی کرد و افزود: مدیریت جهادی، پرورش استعدادهای درخشان و تربیت افسران با لیاقت و صاحب فکر از  مهم ترین ویژگی های شهید ستاری است که باید مد نظر قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شما دانشجویان سرمایه های آینده نیروی هوایی و کشور هستید و باید در زمینه های علمی و دفاعی با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و اساتید پیشرفت لحظه به لحظه را در وجود خود احساس کنید و مایه مباهات و افتخار ایران و نظام مقدس اسلامی باشید



:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: