استفاده بهینه از دریای خزر به توسعه ملی کشور کمک می کند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 68
نویسنده : علی

امیر دریادار دوم حکیمی با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی دریایی با رهبری فرزانه به مناسبت روز نیروی دریایی در 7 آذر امسال اظهار داشت : مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید داشتند برای افزایش قدرت دریایی در آب های آزاد باید فرهنگ دریایی در جامعه نهادینه شود.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر گفت : امروزه متاسفانه تنها حدود سه ماه از سال از دریای بیکران خزر تنها برای شناکردن استفاده می شود درحالی که می توان با فرهنگ سازی در حوزه دریا محور در تمام ماه های سال از این ظرفیت برای رونق اقتصادی منطقه و کشور بهره برد.

امیر دریاداردوم حکیمی، پرورش ماهی در قفس در دریای خزر را به عنوان نمونه ای از استفاده بهینه از ظرفیت خدادادی در حوزه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار دانست و گفت که چنین طرح هایی از دیرباز تاکنون در دیگر کشورهای آسیایی مانند چین اجرا شده است و در این حوزه بسیار موفق نیز بوده اند و ما باید به دنبال گسترش این فعالیت ها در منطقه باشیم.

وی ، راه اندازی خطوط مسافربری دریایی بین شهری در استان های شمالی به ویژه مازندران را از دیگر اقداماتی معرفی کرد که مسئولان و برنامه ریزان کشوری و استانی می توانند در حوزه گردشگری دریایی بهره برداری کنند.

وی افزود : با بهره برداری از تمامی ظرفیت های این استان نظیر دریا ، جنگل و همچنین آثار تاریخی و گردشگری می توان در تمام طول سال میزبان گردشگران و مسافران شد تا از این طریق در جهت رشد اقتصادی منطقه گام برداشت.

امیر دریاداردوم حکیمی ادامه داد : درصورت راه اندازی خطوط مسافربری دریایی در دریای خزر بخشی از معضل ترافیکی منطقه در نیمه نخست سال رفع می شود.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نیروی دریایی ارتش در جریان این بازدید با فرآیند تولید فرآورده های خبری این رسانه دولتی آشنا شد.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: