حضور حجت الاسلام قرائتی در مرکز آموزش درجه داری اراک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 100
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با حضور در مرکز آموزش درجه داری حضرت علی‌اکبر(ع) اراک در جمع پایوران آموزشی این مرکز به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به اهمیت امنیت یک کشور گفت: اگر جامعه‌ای دارای امنیت باشد به راحتی می‌توان به کارهای روزمره پرداخت و شما در برقراری این امنیت نقش به سزایی دارید و به لطف خداوند امنیت کشور ما در سطح بالایی قرار دارد و باید شکر گذار این نعمت باشیم.

وی برای جوانان ویژگی‌های همسر خوب را برشمرد و بیان داشت: زیبایی و اموال ازبین رفتنی است و باید با چشم و گوش باز و توکل بر خداوند اقدام به ازدواج نمود.

حجت الاسلام قرائتی به پایوران آموزشی توصیه نمود: هیچگاه از تحصیل صرف نظر نکرده و همواره به کسب علم بپردازید و در کنار کارهای خود به ورزش نیز بپردازید به خصوص ورزش‌هایی که در اسلام توصیه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در پایان به بیان شخصیت بزرگ حضرت زینب کبری(س) پرداخت و گفت: ایشان هیچگاه در مقابله با یزیدیان سر فرود نیاورد و همواره به افشاگری و رسوا کردن آنها می‌پرداخت.




:: برچسب‌ها: قرائتی ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: