پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 108
نویسنده : علی


 

 

 

 

دریادار دوم رضا عباسی با تاکید بر اینکه زیرساخت های مناطق دریایی در کشور باید توسعه یابد، اظهار داشت: حضور در سواحل مکران و توسعه این منطقه و بندرجاسک می تواند کشور ما را به چهار راه اقتصادی دنیا یا به چهار اقیانوس متصل کند و تخلیه و بارگیری کالا برای کشتی ها در بندرجاسک مقرون به صرفه است.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه بهترین شهرهای دنیا، شهرهای بندری و در کنار ساحل هستند، تصریح کرد: در ایران نمونه این شهرها کمتر دیده می شود و این نشان می دهد که توسعه سواحل در کشور ما از گذشته مورد غفلت قرار گرفته و نیاز است سیاست های توسعه دریامحور را اجرایی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مهمترین ساحل ما ساحل مکران است که به چهار گوشه جهان ما را مرتبط می کند ما منافع و منابع متعددی را در دریا داریم، منابع غذایی، انرژی های نو، حمل و نقل ارزان، گردشگری و منابع متعدد دیگری که در دریا وجود دارد و باید از آنها جهت پیشرفت کشور استفاده کنیم.

عباسی در ادامه افزود: پروژه منازل سازمانی 1020 واحدی نیروی دریایی راهبردی ارتش در منطقه دوم دریایی ولایت(جاسک)، با افزایش ضریب جامعه آماری شهری موجب توسعه و رونق بیش از پیش این منطقه خواهد بود.

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت در پایان اذعان داشت: افزایش توان و قدرت دریایی و امنیت پایدار منطقه ای در دریا و شمال اقیانوس هند می تواند اقتصاد دریا محور کشورمان را که یک کشور کاملاً دریایی محسوب می شود رونق روزافزون بخشیده و باعث توسعه کشور شود.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: