رزمایش امداد و نجات هوایی در پایگاه شهید دوران برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 159
نویسنده : علی

 

رزمایش امداد و نجات نیروهای مسلح استان فارس صبح دوشنبه در پایگاه شهید دوران شیراز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی نهاجا، این رزمایش با حضور  مهندس صفوی معاون استاندار و ریس سازمان پدافند غیر عامل، سردار کفاش نماینده ستاد کل نیروهای مسلح ، امیر سرتیپ دوم خلبان محمدی فرمانده پایگاه شهید دوران، دکتر قائدی ریس اورژانس، سرهنگ دکتر قائمی ریس شورای هماهنگی بهداشت امداد و نجات نیروهای مسلح استان و مسئولین بهداری ها و بیمارستان های نیروهای مسلح استان فارس برگزار شد.
در این رزمایش که با مشارکت بهداشت و درمان علوم پزشکی، نیروهای زمینی و هوایی ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد، مجروحان توسط یک فروند بالگرد و ۱۵دستگاه آمبولانس از سه بیمارستان مسلمین، ارتش و شهید بهشتی شیراز و همچنین پادگان امام علی(ع) سپاه به پایگاه شکاری شهید دوران انتقال یافته و در بیمارستان صحرایی این پایگاه که مجهز به آمبولانس های اتوبوسی اورژانس بود مورد مداوا قرار گرفتند.
بنابر این گزارش، در ادامه مجروحین و مصدومین بوسیله دو فروند هواپیمای سی- 130 نیروی هوایی ارتش به پایگاه شهید لشکری تهران و از آنجا برای ادامه درمان به بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش اعزام شدند.




:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: