ساخت تجهیزات ناوشکن ها توسط متخصصان داخلی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ساخت تجهیزات ناوشکن ها توسط متخصصان داخلی
نوشته شده در دو شنبه 15 آذر 1395
بازدید : 78
نویسنده : علی

 وی ادامه داد: ما امروز در دانشگاه امام خمینی(ره) نوشهر 5 رشته در مقطع کارشناسی ارشد اعم از رشته های مکانیک، برق، مخابرات، عرشه و لجستیک داریم و برای تاسیس مقطع دکترا نیز تلاش داریم. این نشان از توانمندی علمی است.
امیر سیاری گفت: عزیزانی که امروز در دماغه امید نیک منطقه ای که اقیانوس اطلس به اقیانوس هند پیوند می خورد، می توانند دریانوردی کنند همان افرادی هستند که در دانشگاه حضرت امام آموزش دیده اند. تا به امروز 49 ناوگروه اعزام کرده ایم که از این تعداد یک مورد هم تقاضای کمک از کشور دیگری نکردیم که این نشان از توان علمی و دانش کارکنان نیرو است.
فرمانده نداجا گفت: به لحاظ نگهداری و تعمیر الحمدالله امروز به تدبیر مقام معظم رهبری گام های موثری برداشتیم که آخرین مورد آن تعمیرات اساسی زیردریایی طارق بود که هیچکس حتی کشور سازنده باور نمی کرد که چنین توانی در سطح نیرو باشد.
وی افزود: ناو خارک جمهوری اسلامی که از سال 63 وارد کشور ما شده بود و تا به امروز کسی به سامانه رانش آن دست نزده بود، امروز کاملا نو و جدید شده است، که می توان آنرا ناو تمام ایرانی دانست.
امیر سیاری گفت: همواره در بحث زاویه پروانه و اس اس کلاچ ناوشکن ها مشکل داشتیم، امروز در صنایع وزارت دفاع شافت، پروانه و زاویه پروانه را می سازیم. در حوزه نوسازی ما ناوهای جماران، پیکان، جوشن، درفش و مراحل ساخت ناو سهند و شیراز و ناو شکن های شماره 3 و 4 پروژه موج را انجام دادیم. باورمان اینست که خودمان می توانیم موارد مورد نیاز را طراحی کرده و بسازیم، به جای اینکه بدنبال خرید از دیگر کشورها باشیم. البته هیچ عیبی هم ندارد اگر بدنبال خرید باشیم اما هیچوقت دست نیاز دراز نمی کنیم که خواهش می کنیم به ما ناوشکن بدهید.
وی افزود: در بحث کنترل امنیت خطوط مواصلاتی در خلیج عدن و باب المندب که یک سوم تجارت جهانی در آنجا انجام می شود و گلوگاه اقتصادی ما محسوب می شود، حضوری موثر داریم و  بیش از 3844 فروند کشتی تجاری و نفتکش را در مناطق خطر اسکورت کردیم که اقتصاد کشور سالم بماند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خصوص نیروی دریایی می فرمایند، نیروی دریایی نیرویی راهبردی، نظامی، علمی، بین المللی، سیاسی و نیرویی است که در آبادسازی کشور هم موثر است. که در بحث سیاسی و بین المللی آن ما تا به امروز 49 ناوگروه اعزام کرده ایم. یکی از ماموریت های اصلی این ناوگروه ها برقراری امنیت در خلیج عدن است.
 



:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: