بالگرد سقوط کرده در دریای خزر از اعماق دریا خارج شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 82
نویسنده : علی

 

بالگرد سقوط کرده و مفقود شده در دریای خزر صبح امروز با تلاش و همت غواصان نیروی دریایی راهبردی ارتش پیدا و از اعماق دریا بیرون کشیده شد.
به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، فرمانده منطقه چهارم دریایی ارتش گفت: لاشه بالگرد غرق شده در دریای خزر امروز شناورسازی و ظرف 48 ساعت به ساحل منتقل می‌شود.
دریادار افشین رضایی‌حداد فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی ارتش با اشاره به عملیات جست‌وجوی لاشه بالگرد غرق شده در دریای خزر، گفت: پس از درخواست کمک مبادی ذیربط تیم‌های تخصصی شامل غواصی، شناورسازی و گشت و جست‌وجو در محل حاضر شدند.
رضایی‌حداد تأکید کرد: اطلاعاتی از نقطه سقوط در اختیار نبود و تیم‌های ما از 48 ساعت گذشته کار را آغاز و نقطه سقوط را سریعا مشخص کردند.
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش گفت: از صبح امروز نیز عملیات شناورسازی لاشه بالگرد انجام شده است و شناورهای مختلف نیروی دریایی ارتش در محل حاضر هستند.
وی با بیان اینکه پشتیبانی این عملیات را پایگاه دریایی امیرآباد انجام می‌دهد،‌ گفت: با عملیات موفق غواصان ما در یافتن این لاشه و عملیات شناورسازی آن اگر دریا طوفانی نشود ظرف 48 ساعت بالگرد به ساحل منتقل می‌شود.
رضایی‌حداد در پایان عملکرد تیم نیروی دریایی را در یافتن لاشه بالگرد مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه اطلاعاتی از محل سقوط در اختیار نبود این عملیات نشان دهنده توان بالا و رکورد خوب تیم نیروی دریایی ارتش است.

 




:: برچسب‌ها: بالگرد،غواص،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: