امروز در خلیج عدن چنان حضوری داریم که به کشورهای دیگر نیز می توانیم کمک کنیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 54
نویسنده : علی

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حضور ناوگان دریایی ایران در نقاط دور دست جهان تصریح کرد: امروز ما در خلیج عدن چنان حضوری داریم که به کشورهای دیگر نیز می توانیم از نظر تامین امنیت کمک کنیم.
دریادار سیاری افزود: دریانوردی در شرایط اقیانوسی نیاز به استانداردهای خاصی دارد که نشان دهنده توانمندی دریایی کشورهاست و اکنون ما از این توانمندی برخورداریم.
سیاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حضور استراتژیک نیروی دریایی در آب های بین المللی، تصریح کرد: ما با منابع متعددی در دریاها مواجه ایم که باید در مسیر توسعه کشور از آنها بهره برداری کنیم.
فرمانده نیروی دریایی افزود: در زمینه های تامین غذا، تجارت، منابع معدنی و ... منافع بسیاری برای کشور ما وجود دارد که باید از همه آنها تا بیشترین حد ممکن استفاده شود و این امر مستلزم وجود امنیت است.
دریادار سیاری تاکید کرد: بدون داشتن قدرت دفاعی، داشتن امنیت نیز ممکن نیست.
فرمانده نیروی دریایی با اشاره به حضور کشتی های تجاری ما در نقاطی مانند خلیج عدن، گفت: برای تامین امنیت این کشتی ها آیا باید دست به دامن کشورهای دیگر شویم تا آنها ما را استثمار کنند؟ کشورهایی که دست نیاز به سوی دیگران دراز کرده اند، فاقد اقتدارند و اگر ما نیز چنین می کردیم، عزتی نداشتیم.
سیاری ادامه داد: حضور ناوگروه های نیروی دریایی ارتش در نقاط مختلف جهان و تامین امنیت برای کشتی های تجاری باعث افتخار ماست و همانطور که دیگران می آیند و در آب های آزاد نزدیک کشور ما دریانوردی می کنند، ما هم توانمندی این را داریم که در آب های آزاد جهان حضور یابیم.
فرمانده نیروی دریایی با بیان اینکه ما اکنون در اقیانوس آرام، دریای جنوبی چین، مدیترانه، دریای سرخ و برخی نقاط دیگر حضور داریم تلاش می کنیم تا گستره حضور خود را تا غرب اقیانوس اطلس افزایش دهیم.
 



:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: