پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 87
نویسنده : علی

میر دریادار حکیمی همچنین با اشاره به آنکه نیروی دریایی ارتش در سال های اخیر توانسته در برابر حدود 250 مورد تجاوز دزدان دریایی به خطوط تجاری کشتیرانی کشور مقابله کند ، گفت : درپی چنین اقدامی این نیرو موفق شده است حدود 99 درصد از خطرات را دفع کند و به سلامت از این مساله عبور نماید.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر ابراز امیدواری کرد که با حضور مقتدرانه نیروی دریایی در برابر تهدیدات دشمنان و تجاوز دزدان دریایی روز به روز شاهد توسعه صادرات و واردات و رونق اقتصادی ایران اسلامی باشیم .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت : انقلاب اسلامی توانست به اذن خدا ، انسجام ارتش اسلامی و همراهی ملت در برابر بزرگ ترین واکنش نظام سلطه دنیا ایستادگی کند و از این جنگ نابرابر موفق شود.

سرتیپ دوم پاسدار سردار عبدالله ملکی افزود : در دوران دفاع مقدس از جوان 11 ساله گرفته تا پیرمرد 75 ساله در کنار دیگر رزمندگان ارتشی با اوج عشق به امام زمان (عج ) به تاسی از فرهنگ عاشورایی برای حفظ این خط سرخ انقلاب اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های اسلامی مازندران گفت : باید تداوم دهنده راه شهدا باشیم و امروز دیده می شود که در آن سوی آب های ایران اسلامی در یمن و سوریه رزمندگان ایران اسلامی چگونه برای صیانت از ارزش های اسلامی در برابر دشمنان می جنگند.

درپایان نیروهای مسلح حاضر در میدان در مقابل جایگاه رژه رفتند و شماری از خانواده های شهدا نیز تجلیل شدند .



:: برچسب‌ها: نداجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: