به هیچ قدرتی اجازه نمی دهیم حتی در اندیشه تعدی و تجاوز باشد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 72
نویسنده : علی

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت توسعه و تقویت سواحل مکران از بندرعباس تا چابهار در جهت بهره مندی از منابع و منافع دریایی برای پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: برای توسعه سواحل باید امنیت داشته باشیم و امروز بحمدالله این امنیت در سواحل در سایه اقتدار نظامی نیروی دریایی به دست آمده است.


وی با بیان اینکه امروز در تامین تجهیزات و قطعات و نیروی انسانی به هیچ عنوان نیازمند بیگانگان نبوده و تاکتیک ها و رزمایش های نظامی دریایی کشورمان نیز کاملا بومی و در سطح بین المللی است، اظهار داشت: درشرایط کنونی ناوهای جمهوری اسلامی در بندر دوربان آفریقای جنوبی حضور داشته و پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب های بین المللی در اقیانوس هند، اقیانویس آرام و دریای مدیترانه به اهتزاز درآمده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز اقتدار نیروی دریایی ایران در آب های بین المللی و دریاهای آزاد به نمایش گذاشته شده و با تامین امنیت خطوط مواصلات دریایی کشور، 3 هزار و 844 کشتی را از تهدید دزدان دریایی در خلیج عدن عبور داده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه بسیج در ارتقاء قدرت دفاعی کشور، خاطرنشان کرد: امروز داشتن روحیه بسیجی درتمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، نظامی واقتصادی بدون تردید باعث رشد و بالندگی کشور خواهد شد و مشکلات و معضلات را برطرف می کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دکترین دفاعی مبتنی بر توان بازدارندگی کشورمان، گفت: توان بازدارندگی ایران اسلامی مبتنی بر حضور ملت غیور ایران اسلامی در تمامی عرصه ها بوده و این یک قدرت تمام نشدنی است، چنانچه در دفاع مقدس به خوبی شاهد این قدرت بی نظیر بوده ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا هنگامی که بسیج و بسیجیان در کشورمان پویا، فعال و با نشاط بوه و فرهنگ بسیجی در کشورمان حاکم باشد، به طور قطع دشمنان هیچگاه نمی توانند کوچکترین آسیب و تعرضی بر کشورمان وارد آورده و در نقشه های شوم خود ناکام خواهند بود.



:: برچسب‌ها: نداجا،هفتم آذر،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: