سرلشکر فیروز آبادی:نیروهای مسلح با هوشیاری کامل تحت فرمان رهبر انقلاب هستند
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 203
نویسنده : علی

عضو شورایعالی امنیت ملی کشور و مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد : همه باید مراقب این خط قرمز نظام باشند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنانی دیگر با تشریح موقعیت حساس کنونی اظهار داشت: نیروهای مسلح روز به روز بر آمادگی هایشان می افزایند و گوش به فرمان هستند تا در شرایط لازم به وظیفه انقلابی و اسلامی خودشان در دفاع از میهن، دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های این ملت بزرگ اقدام کنند.

سرلشکر فیروز آبادی گفت: امروز روزی است که همه نیروهای مسلح، بسیج و مردم باید کمر بندهای خودشان را محکم ببندند و مصمم، آماده اجرای فرامین و تدابیر رهبر عزیز باشند.

وی تأکید کرد: ما در روزهای حساسی بسر می بریم و در " پیچ تاریخی" ـ که فرماندهی معظم کل قوا تصریح فرمودند ـ از گردنه های مهمش در حال عبور هستیم؛ بنابراین هوشیاری و آمادگی نیروهای مسلح، بسیج، ملت بزرگوار و عشایر غیور می تواند نقش مهمی در موفقیت مسئولان نظام در انجام وظایفشان داشته باشند.

سرلشکر فیروز آبادی گفت: ملت ایران، با تجربه و حماسه هایی که تاکنون آفریده اند نشان داده اند که عبور از گردنه ها و گرداب ها برای آنها سقوط و غرق شدن ندارد و با پیروزی جلو می روند به خاطر اینکه راهبری این کاروان عظیم بشری به دست ولایت فقیه و نایب امام عصر (عج) است که از جانب خداوند متعال این ملت را هدایت می کند.



:: برچسب‌ها: فیروزآبادی،نیروهای مسلح، علی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: