حفاظت از منابع طبیعی و عرصه های ملی وظیفه ای همگانی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 81
نویسنده : علی

 

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ،امیردریا دار دوم حسین آزاد گفت: حفاظت از منابع طبیعی و عرصه های ملی وظیفه ای همگانی است و نیروی دریایی ارتش نیز در راستای حفظ منابع طبیعی و تحویل آن به نسل آینده با تمام توان تلاش می کند.
وی با اشاره به تعامل سازنده نیروی دریایی ارتش و اداره کل منابع و آبخیزداری هرمزگان در سالهای اخیر گفت: ظرفیت های مناسب صنعتی ،عملیاتی و آموزشی در این منطقه فراهم است که با گسترش بیشتر تعاملات می توان از ظرفیت های فنی مهندسی موجود در نیروی دریایی ارتش استفاده کرد.
فرمانده منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش افزود:در سال های اخیر اقدامات موثری در زمینه کاشت نهال و افزایش درختکاری در شهرک نیروی دریایی و محل فرماندهی نیروی دریایی ارتش صورت گرفته که برای توسعه و استانداردسازی درختکاری نیازمند استفاده از مشاوره فنی کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان هستیم.
رئیس اداره آموزش ،ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش بستر مناسبی برای توسعه درختکاری فراهم است که منابع طبیعی و آبخیزداری استان با استفاده از توان  کارشناسان و اساتیداین اداره ، آماده همکاری و انتقال دانش فنی و تجربیات در زمینه  توسعه و ترویج درخت کاری است .
محمد منصوری افزود: یکی از عوامل اصلی هجوم گرد و غبار و ریزگردها عدم پوشش گیاهی و تغییر اقلیم است که توسعه درختکاری سبب جلوگیری از این بحران می شود.
وی افزود: منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان آمادگی انعقاد تفاهمنامه در زمینه گسترش همکاری با نیروی دریایی ارتش است و در قالب تفاهمنامه می توان از دانش فنی کارشناسان در زمینه خاک ،نحوه ی کاشت نهال و طراحی فضای سبز بهره برد .
رئیس روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان نیز با اشاره به  فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر  اینکه فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود گفت:منابع طبیعی و جنگل ها از سرمایه های با ارزش ملی هستند که برای تحویل آن به نسل های آینده باید در حفظ و حراست از منابع طبیعی تلاش کرد.
محمد خسروی کاشت نهال را از جمله اقدامات برای ترویج فرهنگ درختکاری عنوان کرد و افزود: در نیروی دریایی ارتش شاهد تلاش های تاثیر گذار در زمینه کاشت درخت بوده ایم و امیدواریم این اقدمات در آینده نزدیک نیز بیش از گذشته مشاهده شود.
 
 
 




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: