ارائه خدمات ترابری و پزشکی توسط نیروی زمینی در راهپیمایی اربعین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 104
نویسنده : علی

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو در مناطق مهران، چذابه و شلمچه خدمات ترابری و پزشکی به زائرین کربلای حسینی ارائه می دهد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص خدمت رسانی به کاروان های اربعین حسینی گفت: مرز مهران در ایلام کانون اصلی و مهم تردد زائرین اربعین حسینی است و مهم ترین اقدام نیروی زمینی ارتش برای کاروان ها برقراری امنیت در طول مسیر در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی منطقه است و همچنین برپایی موکب ها، ایستگاه های صلواتی و بیمارستان های صحرایی شامل اتاق جراحی، فوریت های پزشکی، داروخانه و خدماتی که بتواند کمک های اولیه را برای زائرین فراهم آورد و به صورت شبانه روزی میزبان زائرین حضرت سیدالشهدا(ع) باشند.
امیر سرتیپ پوردستان در خصوص آمادگی و خدمت رسانی بالگردی نیروی زمینی ارتش گفت: چند فروند از بالگردهای هوانیروز در سه منطقه مهران، چذابه و شلمچه مستقر هستند. در این ایام هوانیروز با حضور خود فعالیت هایی را در خدمات رسانی به زائرین دارد و در صورت بروز شرایط نامناسب جوی(بارندگی یا سرما) آمادگی لازمه را دارد تا بتواند کمک هایی را در این سه منطقه داشته باشد.




:: برچسب‌ها: نزاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: