موضع پوتین در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
موضع پوتین در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران
نوشته شده در شنبه 30 خرداد 1394
بازدید : 146
نویسنده : علی

به گزارش «تابناک»، بخشی از مطالب امروز مطبوعات و رسانه های بین المللی به موضوعات مربوط به ایران اختصاص دارد. خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» اظهارات معاون وزیر خارجه روسیه را بازتاب داده که درباره وضعیت فعلی مذاکرات هسته ای ایران به اظهارنظر پرداخته است. به نوشته این خبرگزاری، سرگئی ریابکف گفته مدیران کل وزارت خانه های امور خارجه گروه 1+5 و ایران، روز جمعه محور مذاکرات خود را بر کم کردن شکاف های سیاسی، کار بر روی جزئیات فنی و جنبه های حقوقی توافق هسته ای ایران متمرکز کردند. وی اظهار داشته: «کار در سه بعد در حال انجام است: حل مسائل سیاسی، تحلیل و حل پیامدهای حقوقی توافق آتی و مسئله سوم، روش تخصصی محقق ساختن پروژه است». 

اما ریابکف تنها مقام روس نیست که از روز گذشته تاکنون درباره مذاکرات هسته ای ایران اظهار نظر کرده؛ زیرا ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز دیدگاه های خود را در این زمینه بیان کرده است. به نوشته خبرگزاری «اینترفاکس»، پوتین ضمن ابراز خوشبینی نسبت به دستیابی به توافق جامع اتمی میان ایران و قدرت های جهانی گفته گروه 1+5 نباید از ایران اقدامات غیر قابل انجام طلب کند. وی اظهار داشته: «ما خرسندیم از این که موضع ایران به طور چشم گیری تعدیل شده؛ زیرا این امر دستیابی به توافق را تا حدی ممکن می سازد. ما قطعاً از این توافق حمایت می کنیم». وی گفته در حال حاضر، تنها مسئله ای که آسیب زا به نظر می رسد این است که از ایران «تعمداً» خواسته شود دست به اقداماتی کاملاً غیرممکن بزند. 



:: برچسب‌ها: پوتین مذاکرات هسته ای، علی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: