همایش مشترک وابستگان نظامی حرکت ارزشمندی در جهت ارتقای دیپلماسی سیاسی و نظامی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 52
نویسنده : علی

 


 
حجت الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات کشورمان در دومین روز از همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ارزشهای دینی و فرهنگ ایثار و شهادت مبنای اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی است.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دکتر علوی در این همایش با تاکید بر اهمیت ویژه دیپلماسی نظامی در معادلات بین المللی تصریح کرد: وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ دستاوردها و منافع ملی و بهره برداری از فرصت های پیش رو و کاهش سطح تهدیدات منطقه ای علیه کشورمان نقش مهم و اثرگذاری به عهده دارند که لازم است با تلاش مضاعف و همدلی و هم افزایی لازم  این نقش را پویاتر سازند.
وی در ادامه با تاکید بر وجود هماهنگی و تعامل بسیار مناسب بین نهادهای امنیتی، نظامی، انتظامی و مسئولان سیاسی کشور در جهت ارتقای دیپلماسی فعال سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان؛ از برگزارکنندگان نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح تقدیر و تشکر کرد و افزود: این همایش حرکت ارزشمندی در مسیر همدلی و هم افزایی بیشتر بوده و امیدواریم نتایج پرباری به همراه داشته باشد.    
گفتنی است، نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مدت سه روز و با حضور و سخنرانی شخصیت های عالی رتبه کشوری و لشکری در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال برگزاری است.

 




:: برچسب‌ها: وزیر اطلاعات،همایش،وابستگان نظامی،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: