پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 71
نویسنده : علی

 

امیر سرتیپ دوم حسین ولی وند در حاشیه بازدید از اردوی دانشجویان دافوس آجا که جهت بررسی منطقه عملیات به شهر منجیل سفر کرده اند، گفت: دانشجویان با بهره گیری از تجارب کسب شده و قدرت ایمان، خود را برای مبارزه با تهدیدها آماده نمایند.

به گزارش روابط عمومی ستاد آجا، امیر سرتیپ دوم دکتر ولی وند فرمانده دافوس آجا با بیان اینکه اردوی بررسی منطقه عملیات، پشتوانه ای برای درک عمیق  آموزه های نظری دانشجویان این دانشگاه است، گفت: هدف از این دوره ها، دیدن بر اساس تجربه است که بسیار مهم می باشد لذا باید به آموزش ها نگاهی متفاوت نسبت به گذشته داشت.

وی در ادامه تصریح کرد:شما برای فراگیری و مرور آنچه در این محیط یاد گرفته اید و تطبیق آن با رزم کلاسیک وناهمطراز بویژه رزم مشترک باید نگاهی عمیق و راهبردی به رزم داشته باشد.

سرتیپ دوم ولی وند با اشاره به اینکه بررسی منطقه عملیات، شناخت جو، زمین و دشمن است، تأکید کرد: بررسی اقلیم های متفاوت در این دوره برای درک عمیق دانشجویان بر اساس پیشینه ای که از آموزش های گذشته دارند و انطباق آن با شرایط فعلی برای نبردهای احتمالی در حوزه پدافند و آفند است.

وی در پایان توصیه کرد: دانشجویان درجهت افزایش توان رزم، منطقه عملیاتی خود را مطالعه کنند و با بهره گیری از تجارب کسب شده و قدرت ایمان با تهدیدها مبارزه نمایند.




:: برچسب‌ها: دافوس،بررسی،منطقه،عملیات،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: