بصیرت افزایی جوانان مهم ترین وظیفه هیأت های مذهبی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 81
نویسنده : علی

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی گفت: بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان و آشنایی آنان با فلسفه قیام امام حسین(ع)، مهم ترین وظیفه هیأت مذهبی است.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، حجت الاسلام و المسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی در نشست شور ستادی که با حضور مسئولین و معاونین این اداره برگزار شد ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: امام حسین (ع) با نثار کردن خون خود و قیام علیه طاغوت زمان، بزرگ ترین درس آزادی و حریت را به مردم جهان داد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی امام حسین (ع) از قیام علیه یزید و یزیدیان زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی (ص) و برپا داشتن امر به معروف و نهی از منکر بود که لازم است متولیان فرهنگی این دو امر مهم را در اولویت برنامه ریزی های خود قرار دهند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ضمن توصیه به دست اندرکاران امور دینی و مسائل فرهنگی در آماده کردن شرایط برای حضور جوانان در عزاداری های اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: عزاداری های محرم و صفر، دانشگاه بصیرت افزیی و انسان سازی است و به همین دلیل باید زمینه را برای حضور خانواده ها و خصوصاً جوانان را در این مراسم فراهم کنیم.

وی وظیفه مبلغان دینی را در این زمینه بسیار سنگین دانسته و افزود: باید روحانیون و مبلغین دینی برنامه ریزی های لازم را برای هرچه با معرفت تر برگزار شدن عزاداری ها انجام دهند تا بهترین استفاده را از این فرصت داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت با تأکید بر اقامه نماز پرصلابت ظهر عاشورا در هیأت های مذهبی گفت: برپایی و اقامه نماز یکی از بزرگ ترین درس های قیام عاشورا است که باید مسئولین و دست اندرکاران هیأت مذهبی برنامه های خود را با این الگو ساماندهی کنند.

 




:: برچسب‌ها: نهاجا،بصیرت،جوانان،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: