پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 67
نویسنده : علی

 

مانور بحران تخلیه مصدومین با رویکرد حضور به موقع کادر درمانی و پزشکی، به همراه تجهیزات کامل در اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم دکتر بابلی، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش در اشاره به جزئیات این مانور گفت: این مانور با پذیرش تعداد صد بیمار و مجروح از نقطه فرضی حادثه آغاز به سمت بیمارستان های اداره بهداشت نزاجا آغاز شد. در این رزمایش طبق سناریو، کادر درمانی و پزشکی کمتر از نیم ساعت در محل بیمارستان ها حاضر شده و عملیات درمانی و جابجایی مجروحین را در کمترین مدت ممکن انجام دادند.

دکتر بابلی همچنین به مسئولیت و وظایف ذاتی بیمارستان های نیروی زمینی ارتش در سطح کشور نیز اشاره کرد و افزود: مسئولیت ذاتی اداره بهداشت نزاجا این است که در زمان رزم و بحران در آمادگی کامل قرار داشته باشد. با توجه به اینکه کشور ما در معرض بلایای طبیعی، حوادث و جنگ های احتمالی قرار دارد وظیفه ما این است که همیشه در آمادگی کامل باشیم که البته تاکنون این چنین بوده و ما در تمامی حوادث و بلایا حضور داشته و به مردم کشور عزیزمان خدمات رسانی کرده ایم.




:: برچسب‌ها: آجا،بهداشت،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: