پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 79
نویسنده : علی

 

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش از سه دستاورد دفاعی جدید این نیرو رونمایی شد.

همزمان با سالروز شکست حصر آبادان (عملیات ثامن‌الائمه) از ربات مسلح بدون سرنشین 4×4 (نذیر)، بلدوزر کنترل از راه دور و سامانه دود چند پارامتری ستار به عنوان دستاوردهای دفاعی جدید نیروی زمینی رونمایی شد.

ربات مسلح بدون سرنشین نذیر، خودرویی تاکتیکی با قابلیت کنترل از راه دور است که توانایی حمل حدود 600 کیلوگرم محموله و قابلیت نصب یک سلاح متوسط (تیربار 7.67 میلی متری یا تیربار 12.7 میلی متری یا موشک پدافند هوایی یا موشک ضد زره را داراست.

ربات نذیر با شعاع عملکرد عملیاتی بدون سرنشین به میزان دو کیلومتر قابل برنامه ریزی جهت انجام ماموریت های شناسایی و رزمی است.

بلدوزر کنترل از راه دور نیز خودرویی با کاربری و آموزش آسان با قابلیت هایی از جمله کنترل از فاصله 1500 متری، پاکسازی میادین مین، کنترل تمامی فرامین به وسیله اپراتور از راه دور در مناطق عملیاتی و پر خطر، انجام کلیه عملیات مهندسی با قابلیت انعطاف بالا همانند با سرنشین است که توسط کارکنان خلاق و مبتکر گروه 433 مهندسی رزمی شمالغرب نزاجا طراحی و بهینه سازی شده است.  
سامانه دودزا ستار نیز سامانه ای دارای توانایی مختل نمودن سامانه های لیزری، دارای پوشش بصری در هنگام عملیات‌های عقب روی تاکتیکی و واکنش سریع با قابلیت مختل نمودن دوربین های حرارتی است.




:: برچسب‌ها: نزاجا،دستاورد،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: