پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 65
نویسنده : علی

 

بیست و ششمین هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، در این هم اندیشی که با موضوع نقش آماد و پشتیبانی در دفاع مقدس و با حضور پیشکسوتان این عرصه، از ارتش جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، در ابتدا نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن خوش آمدگویی به تلاشگران و رزمندگان آماد و پشتیبانی در دفاع مقدس به بیان نقش موثر و بی بدیل لجستیک در جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: تمام رسته ها و تخصصص ها در ارتش لازم و ملزوم یکدیگرند و اگر عملیاتی در دوران جنگ تحمیلی با موفقیت انجام می شد نشان دهنده عملکرد خوب تمام تخصص ها و رسته ها بود که البته در این راستا، آماد و پشتیبانی بدلیل تأمین مایحتاج تمام تخصص ها در نیروهای مسلح نقش ویژه ای دارد.

وی همچنین به سالروز عملیات ثامن الائمه(عج) و شکست حصر آبادان اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی(ره) در طول جنگ تحمیلی تنها دوبار از کلمه " باید " استفاده کردند که یکی مربوط به شکست حصر آبادان بود که فرمودند "حصر آبادان باید شکسته شود" و دیگری آزاد سازی سوسنگرد که فرمودند "سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود".

شایان ذکر است در ادامه این هم اندیشی هر یک از پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان تجارب، نظرات و پیشنهادهای خود پیرامون آماد و پشتیبانی و نقش آن در جنگ تحمیلی و جنگ های آینده پرداختند.

گفتنی است این هم اندیشی با حضور روحانیون عقیدتی سیاسی های ارتش مقیم تهران و نیز هماهنگ کننده های عقیدتی سیاسی آجا در یکانها و مناطق کشور برگزار شد.     




:: برچسب‌ها: آجا،پیشکسوت،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: