پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دشمن به دنبال تفرقه افکنی در کشور است
نوشته شده در شنبه 3 مهر 1395
بازدید : 86
نویسنده : علی

 

امیردریاداردوم افشین رضایی حداد، فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ایران در سخنرانی پیش از خطبه‌های دیروز(2 مهر) نماز جمعه رشت که در مصلی امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) این شهر برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انقلاب اسلامی باعث شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی در منطقه و جهان شد.

وی اهمیت انقلاب را در عملی کردن شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دانست و گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هر کاری کرد تا انقلاب را از بین ببرد.

رضایی حداد، توطئه های تجزیه طلبانه در ترکمن صحرا، کردستان و خوزستان را بخشی از توطئه‌های استکبار جهانی پیش از آغاز جنگ تحمیلی برشمرد و گفت: بزرگترین توطئه غرب برای از بین بردن انقلاب، تحمیل جنگ هشت ساله به کشور بود.

وی با اشاره به خسارت‌های مادی و معنوی فراوان جنگ تحمیلی به کشور، گفت: جوانان غیور ایرانی با تکیه بر ایمان و با رهنمودهای داهیانه امام راحل توانستند دشمن بعثی را شسکت دهند.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ایران، تحریم‌ها و تهدیدات را در کنار جنگ فرهنگی ادامه جنگ غرب با انقلاب دانست و گفت: امروزه به برکت انقلاب و با روحیه انقلابی و جهادی، مرزهای علم یکی پس از دیگری توسط جوانان ایرانی شکسته می شود.

وی تبلیغ ارتش قبل از انقلاب به عنوان قوی ترین ارتش خاورمیانه و مقایسه عملکرد ارتش و سپاه پاسداران را توطئه جدید دشمنان اعلام و اظهار کرد: غرب به ویژه آمریکا و انگلیس با تجهیز ارتش قبل از انقلاب به دنبال تامین منافع خود بودند.

رضایی حداد تاکید کرد: اقتدار و قدرت واقعی که امروز در کشور شاهد آن هستیم به واسطه تجیزات نظامی نیست بلکه به دست جوانانی حاصل شده که به خدای بزرگ ایمان دارند و هیچ قدرتی نمی‌تواند در این اقتدار خلل ایجاد کند.

وی افزود: هشت سال دقاع مقدس یادآور این نکته است که دشمن به هر در زد که به منافع نامشروع خود برسد و نتوانست.

 فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش ایران، وحدت ملی و ایمان به خدای متعال را از سرمایه‌های بزرگ کشور خواند و خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین ارتش و سپاه و مردم است.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: