پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 74
نویسنده : علی

 وی در ادامه گفت: به جهت تبیین نقش ارتش در دفاع مقدس بویژه در یک سال دشوار ابتدایی جنگ که دشمن بعثی با حمایت و هدایت استکبار جهانی حمله سراسری را به ایران اسلامی آغاز کرد، تلاش های انجام شده توسط یکان های پیاده، تکاور، پروازی، زرهی و توپخانه ارتش در سد و تثبیت دشمن بعثی و تشریح مراسم بزرگداشت عملیات ثامن الائمه(ع) و بزرگداشت چند عملیات بزرگ و موثر در روزهای آغازین جنگ از جمله کمان 99 توسط 140 فروند از جنگنده های نیروی هوایی و حماسه ناوهای نیروی دریایی، بویژه ناو قرمان پیکان، مقاومت و رشادت پادگان دژ نیروی زمینی و یکان های سرزمینی این نیرو در طول مرزهای غربی و جنوبی کشور و هوشیاری و اقدامات سریع و برق اسای رادارها و سایت های موشکی پدافند؛ برنامه های مناسبی تدارک دیده شده است که از آن جمله بیان این نقش و تقدیر از پیشکسوتان و ایثارگران در صبحگاه های عمومی و مشترک یکان های ارتش و نیروهای مسلح در سراسر کشور توسط فرماندهان حال حاضر و دوران دفاع مقدس می باشد. 

تقی خانی در ادامه به دیگر برنامه هایی که ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس تدارک دیده اشاره کرد و افزود: بیان نقش فرماندهان، روحانیون، کارکنان و سربازان ارتش در هشت سال دفاع مقدس از امور مهم مد نظر می باشد لذا بیست و پنجمین نشست پیشکسوتان سال های دفاع مقدس، پنجم مهرماه همزمان با سالروز عملیات شکست حصر آبادان با عنوان "تببین نقش آماد و پشتیبانی" در حوزه های مختلف در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود. همچنین در این راستا فرماندهان، مسئولین و روحانیون ارتش با جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا دیدار خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: به جهت تبیین نقش وحدت و همبستگی نیروهای مسلح در پیروزی های بدست آمده؛ برنامه های ویژه ای از جمله تشکیل نشست های علمی- پژوهشی و بهره مندی از فضای هنری و توانمندی های هنرمندان کشور در زمینه های تأتر، فیلم، موسیقی، عکس و ..... به اجرا در خواهد آمد.

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به بیان نام روزهای هفته دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور با رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر و ملکوتی امام راحل به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران شروع می شود که به همین دلیل این روز " اقتدار و صلابت نیروهای مسلح" نام گرفته است. در این مراسم توانمندی های دفاعی نیروهای مسلح و آمادگی رزمندگان غیور، مومن، با اراده و متخصص در نیروهای مسلح و بسیج مردمی ایران اسلامی به نمایش در می آید.

وی در ادامه به فعالیت های ارتش متناسب با نامگذاری روزهای هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تجلیل از سربازان، خانواده های آزادگان، حضور پرشور در نمازهای جمعه سراسر کشور، تشریح نقش نخبگان و اقشار تحصیلکرده در سال های دفاع مقدس نیز در شمار برنامه های ارتش خواهند بود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس و درود به روح پر فتوح شهدا، امام شهدا و ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، از عموم مردم غیور و ولایتمدار ایران اسلامی دعوت بعمل آورد در مراسم رژه نیروهای مسلح که در 31 شهریور ماه و در طلیعه هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود، حضور پیدا کرده و همانند سال های پیش باعث دلگرمی فرزندانشان در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بشوند.  

سخنگوی ارتش همچنین از صدا و سیما، خبرگزاری ها، مطبوعات، سایتها و شبکه های اجتماعی که با هوشمندی و بصیرت به برهه حساس دفاع مقدس و نقش آن در امنیت پایدار امروز کشورمان در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه می پردازند، تشکر و قدردانی نمود.      



:: برچسب‌ها: آجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: